Premiera mondiala a conceptului Volkwagen Tarok
Volkswagen prezinta conceptul pick-up-ului Tarok la Salonul Auto de la São Paulo, care este in desfasurare in aceste zile. Sistemul all-rounder cu tractiune integrala combina caracteristicile ultimei generatii de SUV-uri conectate digital, cu versatilitatea unui pick-up inteligent cu o lungime de cinci metri. Noile sale calitati inovatoare includ o zona cargo variabila, care poate fi extinsa datorita panoului posterior pliabil.
Volkswagen a reusit sa imbine avantajele practice ale conceptului Tarok cu un design orientat spre lifestyle. Klaus Bischoff, seful de design la marca Volkswagen, explica: "Cu o bara de acoperis inspirata de Targa, o parte frontala carismatica, o banda tridimensionala cu LED in spate si panouri laterale puternice si elegante, designul expresiv al lui Tarok Concept il face primul pick-up ce amesteca elementele stilistice ale unui SUV urban cu un design off-road autentic. "Bischoff continua:" ADN-ul lui Tarok adauga o dinamica extraordinara segmentului ".
Important la noul Tarok este conceptul de zona de incarcare variabila. Spatiul din pardoseala poate fi extins prin deschiderea hayonului sau prin utilizarea unui mecanism care permite ca partea inferioara a panoului posterior al cabinei pasagerului sa fie pliata. Ca rezultat, soferii pot folosi si spatele cabinei pentru a transporta obiecte cu lungime mare. In mod analog cu aceasta versatilitate, sarcina maxima este in mod corespunzator ridicata la aproximativ o tona.
Interiorul indica o noua cale de urmat pentru Volkswagen in segmentul pick-up, cu designul sau digital in primul rand. Elementele de atractivitate includ o bara transversala colorata in Cypress Metallic care se intinde pe intregul panou de bord. Aceasta bara incrucisata acopera un sistem de infotainment acoperit cu sticla, comenzi digitale pentru aerul conditionat si un cockpit digital, care formeaza impreuna elementele principale ale cabinei, cu toate afisajele si comenzile pe o singura axa vizuala si operationala.
Conceptul Tarok este alimentat de un motor TSI cu patru cilindri cu o capacitate de 1.4 litri si 150 CP care poate fi condus in Brazilia, alimentat cu un carburant TotalFlex atat cu etanol pur (E100), cat si cu amestec de benzina si etanol (E22) . Motorul TSI din conceptul Tarok lucreaza cu o cutie de viteze automata cu 6 trepte si dispune de tractiune integrala permanenta binecunoscutul sistem 4MOTION.
Este sigur ca Volkswagen va oferi in curand o serie de versiuni ale conceptului Tarok pe piata din Brazilia, similar cu modelul concept prezentat azi. Modelul viitor al seriei va dispune si de un motor de 2.0 litri TDI. Directorul executiv al VW, Herbert Diess, a declarat recent companiei Automotive News ca discutiile de colaborare cu Ford ar putea oferi acces nemtilor la tehnologie lui Ranger, un pickup compact revigorat de Ford pentru piata din America de Nord. Colaborarea cu Ford ar putea reduce costurile de dezvoltare pentru Tarok, care la 5 metri lungime ar fi usor mai scurt decat un Ford Ranger. De asemenea, Diess a spus ca vede potentialul si pentru conceptul Tanoak, o versiune de pickup a crossover-ului Atlas din segmentul mediu al lui VW. Pe langa Ranger, concurenta in clasa pick-up-uri mici include Chevy Colorado si Canyon GMC, Toyota Tacoma si Nissan Frontier. Compania rivalului Daimler a intrat deja cu succes in segmentul pickup in ultimii ani cu modelul premium X.
CUM TE AJUTA VEZICATFACE?
TU STII PRETUL CORECT AL MASINII TALE SECOND HAND?
Si afla istoricul masinii