Feedback

Vrem sa stim ce parere ai despre VeziCatFace. Asteptam sa ne lasi gandurile tale mai jos!

Trimite  

Noi standarde de performanta cu Honda CR-V hibrid

19 Septembrie 2018 • Articol scris de: Florin Oprea

honda
Noul Honda CR-V hibrid reprezinta o premiera mult asteptata pentru piata europeana dispunand de o tehnologie mult avansata pentru grupul motopropulsor. Tehnologia botezata Intelligent Multi-Mode Drive cuprinde doua motoare electrice plus un motor termic alimentat cu benzina avand ciclu Atkinson cuplate la o transmisie inovatoare.

SUV-ul  Honda CR-V hibrid este animat de un motor de 2.0 litri i-VTEC pe benzina, un motor electric performant si un acumulator pe litiu-ion. Puterea maxima este de 184 CP iar cuplul maxim este de 315 Nm. In locul unei transmisii conventionale, transmisia cu  un raport fix de viteza creeaza o conexiune directa intre componentele mobile. Astfel sistemul Honda este mai rafinat decât transmisia e-CVT planetara disponibila pe majoritatea vehiculelor hibride.

Tehnologia Intelligent Multi-Mode Drive ofera trei moduri de condus:

•    EV (Electric Vehicle) – Foloseste energia acumulatorului litiu-ion pentru a alimenta motorul electric de propulsie si a angrena rotile (cu motorul pe benzina oprit)
•    Hybrid – Motorul pe benzina alimenteaza un motor/generator secundar ce suplimenteaza energia acumulatorului
•    Engine - Ambreiajul de tip „lock-up” creeaza o conexiune directa intre motorul pe benzina si roti
In rulajul Honda CR-V hibrid face automat tranzitia intre modul de Condus Hybrid si cel EV pentru mai multa eficienta. In modul Hybrid, puterea in exces a motorului pe benzina poate fi utilizata pentru a incarca bateria prin  generator. Modul Engine este cea mai eficienta configuratie pentru rulajul pe autostrada cu viteze ridicate.

La o viteza moderata, CR-V hibrid va utiliza in mod uzual modul EV pentru cel putin jumatate din timp, in timp ce la viteze mai mari, modul EV va fi utilizat pentru aproximativ o treime din timp.
Noul Honda CR-V Hibrid are o interfata unica de informare a soferului (Vehicle Driver Information Interface) (DII) ce afiseaza starea curenta de rulare, informând soferul despre modul in care sursele de energie sunt imbinate pentru a alimenta automobilull. Ecranul afiseaza incarcarea acumulatorului litiu-ion, un grafic al surselor curente de putere si statusul de incarcare al sistemului.

Productia noului CR-V hibrid pentru piata Europeana va demara in Octombrie 2018, iar primele livrari vor avea loc in primavara anului 2019.



Ce face VeziCatFace.ro?

Te ajuta sa cumperi si sa vinzi masini second hand, oferindu-ti acces la calculatorul de pret corect, review-uri auto ...

afla mai multe

Cum ma ajutati sa cumpar o masina second hand?

Ne spui ce masina iti doresti, iar noi trimitem cererea ta catre dealerii nostri de incredere. Acestia iti vor face o oferta, iar daca iti place, incepeti o negociere anonima pe site.

afla mai multe

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii inseamna acceptarea lor.
Prin utilizarea seviciilor noastre, sunteti de acord cu: 1. colectarea si prelucrarea datelor d-voastra cu caracter personal si 2. folosirea de cookies. Aflati mai multe.